torsdag 30 september 2010

Lite guldigt och lite party

Ja så klart pratar jag naglar, va annars? haha.. Nu börjar min huvudvärk ge med sej lite och i kväll kände ja att ja orkade ta emot min första nagelkund för veckan. Den här bruttan har aldrig någonsin haft nått annat än vitt vitt vitt så ja är rätt nöjd att ja lyckades övertala henne att ha en glitternagel på vardera hand hihi :) och hur snyggt var inte de? Hon skulle på klass åter träff i helgen oxå så va passa inte bättre än party glas på naglarna oxå hihi..


I morgon jobbar ja sista dagen av den här jobbiga veckan med endast dagtider, ja hinner ingenting känns de som, ja är nog en jobba kväll människa mer :P Man hinner ju göra massor av saker på dagen innan jobbet då ju :) Hihi.. Och i helgen är ja leeeeeeeeedig. Har jobbat 10 dagar på raken så de ska bli riktigt skönt!
Dröm sött mina vänner!

1 kommentar:

Sandrew sa...

Skönt att vara ledig! Naglarna blev grymma såklart! Har du köpa såna där "stamps" för att göra glaset? Jag har hittat en sida som jag vill köpa "stamps" på, men det är ju dyyyrt. :D