måndag 16 maj 2011

Det ska kännas 100% rätt!

Var som sagt och kikade på lägenheten idag innan jobbet. Själva området är klockrent men tankte på hur nära det är överallt. MEN (!) jag vill gärna ha en innergård så barnen kan gå ut själva, helst av allt en lägenhet på botten våning med egen uteplats. Det kändes inte riktigt bra just den lägenheten. Och ska jag flytta igen är de, ursäkta språket, tamme fan sista gången på flera år jag flyttar och då ska de kännas 100% rätt och det gjorde det inte nu.. Bara att kika vidare :)

Imorgon hämtar jag hem mina gostroll över en natt, sen sover dom hos Fredde igen tills på fredag. Gillar inte dessa veckor då ja jobbar så himla mycket kvällar samt helgen på det, för jag får se barnen så himla lite då.

Nu är det gonatt här! Sovgott!

Inga kommentarer: