onsdag 1 juni 2011

BM besök - glukosbelastning

Den här dagen har bestått av BM besök och jobb till 21. Började morgonen utan frukost och Glukosbelastning, fan va tråkigt de är att sitta i väntrummet i 2 timmar. Men allt var bara bra! Pratade lite ang mina samandragningar jag har på kvällarna, dom är väldigt starka och känns obehagliga. Gör inte ont men känns så kraftiga på nått sätt, svårt att förklara, kommer ofta efter en arbetsdag och när man slappnar av och lägger sej i soffan. I fredags kom det väldigt regelbundet och gav sej aldrig så jag gick och la mej i sängen och då gick det över efter ett tag. Lite läskigt faktiskt... Så ska till en läkare om 1,5 vecka och som får kolla läget.

Barnen sover i mårtsbo och jag får sovmorgon i morgon! Börjar 10 och ingen annan än mej själv att tänka på i morn bitti. Det behöver jag, har varit så otroligt trött dom 3 senaste dagarna.

Hoppas ni haft en toppen dag!

Inga kommentarer: