onsdag 8 juni 2011

Folk har verkligen inget liv nu för tiden!

Någon människa har kopierat bilder och text och skapat en fake blogg om personen i fråga som är en vän till mej. Är det inte helt sjukt? hur tråkigt liv kan man ha? lika som någon har skapat en facebook cida i mitt namn och tar bilder.. Sjuka människor! Hädan efter kommer jag skriva bloggens namn på varje bild, iaf när det gäller bilder på barnen. Får rysningar av tänka på att vilken människa på hela jordklotet bara kan ta bilderna på barnen, brr!!! Med min bloggs namn blir det iaf liiite jobbigare om man nu ska använda bilderna.

Nu ska jag och C mysa och kolla på film, Allt om min buske haha så jäkla rolig :D

2 kommentarer:

Sandra ♥ sa...

Men gud vad sjukt! sånt är så läskigt...

NellieochVerasmamma sa...

Sundin har råkat ut för samma sak :(