tisdag 7 juni 2011

Underbar kväll!!

Här har det varit dött hela helgen, ja på bloggen alltså :P har varit barnfri från fre till tis. Hämtade hem mina sötnosar i dag och gud va jag har saknat dom!!! Helgen har bestått av mys med C framför allt, även bio och hunnit med att umgås med vänner, lyckad helg!

Idag efter att jag hämtat hem mina änglar lagade vid middag, sen åkte vi snabbt som ögat till mamma och köpte en aloevera gel för barnen var fullproppade med myggbett som kliade, den funkar perfekt då. Sen åkte vi ut till Högbo, vi var där vi 19 tiden och det var 27 grader varmt i skuggan, barnen badade för fullt, sen gick vi och lekte i lekparken och kollade på kaniner, barnen köpte även glass för pengar dom fått av morfar, dom blir så stolta när dom får betala helt själva :) Efter två timmar insåg vi att klockar var ganska mycket och åkte hem, har duschat barnen och nu blir det sängen. Tog massor med fina bilder på barnen men insåg sen att jag tagit utan minneskortet och bilderna hamnade direkt i kameran så jag får inte över dom till datorn :( Så typiskt!

NJUT KVÄLLEN :D

Inga kommentarer: