onsdag 24 augusti 2011

Onsdagar = barnen kommer hem!

Idag har det varit full fart, på förmiddagen har jag haft två kunder här, sen fixa lite lunch och gå en prommenad med Donna innan det var dags att åka och hämta hem Charlie och Nova, det är ju onsdag och då hämtar alltid jag barnen. Nova låg nyvaken i vagnen ute på gården när jag kom, lill gumman men världens störta sömnbehov! Fyller snart 4 år och sover fortfarande middag hihi och somnar utan problem på kvällen. Dagmamman dom går hos har ett mindre barn som alltid sover middag och nova ber själv om att få gå och lägga sej med honom och då är man trött om ett barn ber om att få sova, hon gör även samma sak på kvällen. Charlie har istället jätte litet sömnbehov.

Vi åkte och handlade lite innan vi åkte hem och packade väskorna och åkte till badhuset, eftermiddagarna blir ju så långa nu när jag hämtar dom kl 2. Väl hemma igen hade jag ännu en nagelkund och resten av kvällen har bestått av mys i soffan med hela familjen, barnen myser och pussar på magen och lilla syster sparkar för fullt :)

Nu ska jag fortsätta titta på Liver på BB =)

TREVLIG KVÄLL!!

Inga kommentarer: