torsdag 18 september 2008

Nu får ni se tapeten, men de syns himla dåligt va de för tapet på bilder ser ja, men den är iaf linnefärgar typ med medaljoner, grymt mkt snyggare än den tidigare iaf haha! Har målat köks stolarna vit oxå. De här är den lilla del i köket som är fint just nu! Ska upp två tavlor ovanför soffan bara sen är de klart i de här hörnet iaf;) Ska oxå byta lampskärmar på lampan till vita... just nu är dom i en snygg grön precis som köks lyckorna haha!! fy va ja hatar färgen grönt just nu!
Ha en bra kväll!

2 kommentarer:

Levindas Värld sa...

Verkligen jättefin tapet! Gillar dina köksmöbler också :)

Ha en trevlig helg!

Tant Elwira sa...

Kul att se att det blir så himla fint hemma hos Er. Ombonad, pyntat och varmt.
När jag flyttade in i mitt hus var det också gröna blommiga tapeter i ett rum på övervåningen, när man kom in i nästa var det en vit med blå blommor på, i nästa igen en grön med blommor på och till sist i rummet längst bort var det den blommigaste tapet jag någonsin sätt i gult, orange, grön bla och till det ett senapsgult tak. Heltäckningsmattor på hela övervåningen mmmmm. Idag kan jag skratta åt det men då urk och sedan dess har jag också svårt med gröna tapeter.
Hälsningar
Jessica