onsdag 25 februari 2009

Klänning från Exit

Idag hade Nova den här ur läckra klänning från Exit på sej. Riktigt liten pingla blev hon min lilla tjej =)

Som ni kanske märker har ja världens beslutsångest över hur bloggen ska se ut! Ja testar och testar men kommer inte fram till något vettigt, får se om ja är klar innan kvällens slut.

Barnen somnade super tidigt idag, nova halv 6 och charlie halv 7 (jag tappar hackan!) Men vi har iof vart uppe sen kl 6 i morse oxå samt att nova sov innan lunch och charlie i max 5 min.
Nu när novas tänder slutat krångla och magsjukan är över så sover hon åter igen hela nätterna i sin säng, så himla skönt, det har vart väldigt mycke oroliga nätter på senaste tiden, och jag tror hon tycker det är lika skönt som oss att få en lång och stillsam nattsömn.
Charlies krångel på kvällarna är nu oxå avklarade så jag kom på en super metod i att få honom i säng. 4 eller 5 dagar på raken har det fungerat helt utan probelm, ja tar honom alltså bara utan nämna att vi ska sova och lägger honom i våran säng, han grinar i max 5 min sen slocknar som en klubbad säl. Man ska nog inte diskutera läggningen för mkt med en evis 2 åring utan bara göra =)