söndag 8 februari 2009

Trött mamma

Jag har jobbat exakt hela helgen från tidig morgon till sena kvällen! har knappt sett röken av mina barn, just nu är ja en riktigt trött mamma och för första gången inte på grund av barnen.
Dock kanske barnen har en liten medverkan till tröttheten, eller ja rättare sagt den lilla envisa människa Nova som kom på helt plötsligt i tors kväll att man absolut inte kan sova i sin spjälsäng något mera. Grin och skrik, och hysteriska anfall mitt i natten (ja när hon upptäckt att hon återigen befinner sej i spjälsängen) samt sena kvällar, har slutat med att hon somnat i våran eller charlies säng, och eftersom charlie och sover i våran säng stod inte fredde ut länge, han tog ett barn och gick in i charlies säng och la sej och sen dess har vi sovit splittrat, jag och ett barn i en säng och fredde och ett barn i en säng. Tror helt enkelt att det är dags att byta ut novas spjälis till hennes riktiga säng som ligger ner packad och bara väntar.....
Nu är jag så trött så ja inte vet va ja heter snart! Måste sova, och mitt upp i allt har bilen gått sönder så i morn blir ja ledig och barnen oxå eftersom att vi inte kommer någon stans utan bil där vi bor.. (Ibland hatar ja att bo i ett hus i skogen! ge mej en lägenhet i stan! ja just nu känns det så när bilen är paj ). Nu ska ja bara ta ut hundarna sen får ja krypa ner till nova som ligger och väntar i stora sängen, pappa och charlie ligger just nu och trängs i charlies säng hehe....
Lite bilder från helgen kommer under morgondagen =)

Natti natti!

Inga kommentarer: