lördag 27 juni 2009

Bilder från gårdagen

Godmorgon lördag!

Vilken dag! Solen strålar och ja ser inte ett enda måln på himlen och det är min första semester dag. och idag står det på schemat att spika reglar på huset för Freddes del, äntligen kommer vi få ett fint hus. För min och barnens del blir det vattenlek antingen hemma i poolen eller så åker vi i väg nån stans. Ja skulle i och för sej behöva måla köks stolarna idag, men klockan har ju inte hunnit blivit så mycket än så ja åker nog i väg och köper en pensel och målar på dom en gång nu på morgonen.

Lite bilder från i går eftermiddags kommer här eftersom jag inte bloggade nått igår.

Nova lägger på stora smilet när kameran kommer fram

Och charlie en grimars






Föresten måste ja berätta att våran lilla kille charlie är så gott som helt blöjfri nu både natt och dag, det roliga var att han blev torr på natten först innan han blev det helt på dagen. Men nr 2 ber han fortfarande om en blöja så han får det så länge han inte känner sej redo, han har gjort det på pottan några gånger men blöjan känns väl säkrast kanske ;) Men eftersom ja sätter på honom en blöja en gång om dagen i 10 min typ så känns det som att han är helt blöjfri nu. Får sattsa på en blöjfri novis nästa sommar =)

Njut av den underbara sommardagen vi har idag!

2 kommentarer:

Hanna sa...

Hi,hi den där klänningen på Nova känner jag igen!!!!
Den fick vi av ett par bekanta som varit i Thailand...
Antar att du köpt den av Isabelle...
Den är så himla söt!!!!
Kul att få se den på Nova.
(Snygg dörr förresten)

Linda sa...

Visst är det skönt då dom slutar med blöja:-)
Stora kidsen har blivit!
åh ni e på eget äventyr ser jag haha hoppas ni får skoj i rättvik!:-)