torsdag 23 juli 2009

En liten titt i barnens rum

Hade lite tråkigt så här på eftermiddagen så jag tog tag i hyllorna ovanför barnens säng jag inte blev så nöjd med. Dom satt för högt upp och bokstäverna passade inte riktigt in.. Så jag har nu satt dom lägre och placerat lite böcker och dylikt på dom istället. Bokstäverna har jag inte riktigt bestämt mej för vart jag ska sätta dom. När jag endå var där inne passade jag på att ta lite fler kort än på hyllorna.
Novas hylla..
Prinsess kuddar och prickigt i rosa i Novis säng

Barnens badrockar på söta krokar

Prickigt i blått och rosa
"Mini puffar"

Charlie hylla...
Prins kuddar och prickigt i charlies säng

Världens gulligaste docksäng
Min gamla klänning på en pärl galge hänger på Novas säng
Nu ska jag åkta i väg och handla lite och sen är det mys time med familj!
Ha en trevlig kväll!

1 kommentar:

Sandra ♥ sa...

Fina barnsaker!! :) Behöver all inspiration jag kan få nu när jag ska inreda barnrum igen :) ja det där med matlistor är inte lätt, men skönt att det funkar! Jag vill också det, det blir ju billigare. Nu åker vi och handlar varje dag typ. Och det går verkligen inte sen när vi flyttar ut längre bort från stan.