fredag 24 juli 2009

Tänk nu så träffa jag en krokodil

Idag när jag kom hem från jobbet mötter jag av världens sötaste tandlösa krokodil:) Man blir så glad när man möts i dörren av glada små barn som blir lika glad när man kommer oavsätt om man vart borta en dag eller en timme.
F har precis åkt i väg med våran vita köks soffa som ska få flytta hem till Familjen Hamberg/Berntsson, den kommer nog trivas bättre där i köket, där inga hundar kissar på den hela tiden. Här hemma är det middags dag snart tror jag, det börjar kurra i magarna här :)

3 kommentarer:

hagagården sa...

Hej gumman
Grattis på namnsdagen,glömmde det igår , men du har ju namsdag idag också.
kram
mamma

Agnes sa...

Jag hittade dig på Mammabloggar.se.
Vilken fin blogg och vilket litet busfrö du har:)
Ha en mysig helg!

Äh, väx upp! sa...

Sötkork! :-)
Vilka fina barn med fina rum du har.