onsdag 28 oktober 2009

Godmorgon Onsdag ♥

Urk vilken natt det har varit! Nova har sovit dåligt och vaknat stup i kvarten och pipit och trångt har det varit, så nu är ja helt stel i nacken. Men som tur var sov dom i alla fall till 8 i morse, men jag var lika trött endå. Men jag får förstränga det och vara glad för nu ska vi om en stund åka ut till Mamma och vi ska faktiskt ta en lunch på Max idag ;) (vadå är inte det jätte nyttigt?) Sen ska vi eller jag gosa med hundvalparna där innan alla flyttar, dom är ju över 8 veckor nu så :)

Visar en bild på mina barns Lördags nöje som dom hade för sej i lördags, ja får man inge lördagsgodis när man vaknar får man ta till andra knep!
Underbara barn ;)
Vet ni vad som är så speciellt med Onsdagar? Jag längtar lika mycket till onsdag så fort klockan slagit 23.00 varje onsdags kväll. True Blood är ju varje ons klockan 22 och jag får panik varje gång det är slut för jag vet att jag får vänta en hel vecka till nästa avsnitt!
Njuuuuuut Onsdagen!

Inga kommentarer: