torsdag 29 oktober 2009

Här är resultatet på naglarna jag gjorde i morse, jag blev super nöjd och börjar se ett ljus även för gelén som kändes väldigt hopplös ett tag.



Hämtade mina små sötnosar vi 15 tiden och vi åkte raka vägen hem och gjorde en stor lasagne med mycket sås Mmmmm! Sen har vi busat med hundarna och den lilla sötnosen är verkligen stört skön, så härligt personlighet och hon är så förtsjust i barnen :)
Bus vid mat bordet ;)
Våran lilla sötnos i sin stora trygghet - korgen!
Nu ska det göras rent lite golv i köket efter nått slags matkrig som utbröt. Sen kommer vad jag vet en kund i kväll oxå.. har inte hört nått på några dagar så vi får se om hon kommer men jag tar det för givet då jag inte hört nått annat.
Happy torsdags kväll!

1 kommentar:

Hanna sa...

Vilken söt liten valp!!!!
Lycka till med er nya familjemedlem!
Kram Hanna