lördag 3 oktober 2009

LÖRDAG!

Här har jag tillbringat hela förmiddagen med att göra en Fransk nagelförlänging, efter 3,5 timme var jag klar och jag blev otroligt nöjd. Blir bättre och bättre för varje gång :)
Men lite pinsamt var att jag försov med. Ställde inte klockan eftersom att Nova alltid vaknar tidigt men inte just i dag. Hade bestämt med Isabelle att hon skulle komma runt 9-halv 10. Halv 10 vaknade jag av ett mess från I som undrade om hon kunde komma någon gång, hehe snacka om jag flög upp, tur det var någon ja känner :)


Jag var klart runt 2 tiden och efter det har vi lagar mat och donat här hemma och Charlie har kommit hem igen, som jag saknat min lilla skatt!
Vid 18 tiden ska jag åka in till stan för att hämta upp Linn. Vi ska kolla på Körslaget och äta massa gott i kväll tänkte vi - MYS!
Happy lördag!

Inga kommentarer: