lördag 10 oktober 2009

Lördag

Hej härliga lördag!
I morse åkte jag hemmifrån vid 10 tiden, hade en kund som inte kunde ta sej ut hit till mej så vi bestämde träff hemma hos mammsen eftersom hon bor där i närheten - tack för att vi fick vara hos dej mamma :) Så vi satt där och prata massa strunt med mammsen medans jag höll på med hennes nertuggade naglar och så fint blev resultatet :)


Vi var klara runt halv 3, och då var jag och mamma vrålhungriga. Pizza stod det på menyn och så blev det - Mmm! Nu är jag hemma hos mina små snuttisar och Fredde mötte mej princip i dörren för han hade bråttom till stugan där pappa och min bror befinner sej. Dom håller på lägger golv och ska sova över där. Så jag och barnen blir ensamma i kväll och så har vi förstårs Donna som vaktar oss hihi :D Affe fick följa med till grabbarna till stugan ;)
Happy Lördag!

Inga kommentarer: