tisdag 10 november 2009

Tisdag / Dagens mama

Hej hopp Tisdag!

Barnen har varit hos Kristina idag och busat och jag åkte hem på föriddagen och pluggade lite, läste kanske 5 av typ 500 sidor kanske? pust! Men det är bara att nöta på.. Sen åkte jag ner på stan och tog en god lunch på Geroge med Linnsan, alltid lika trevligt. Sen kika vi runt lite på stan innan det var dags att hämta sötnosarna igen.

Dagens! Ny lila tunika från veromoda, den var så snygg tyckte jag så ja köpte även en svart ;)
Nu på eftermiddagen har jag, städat tvättat, vikt tvätt, lagat mat torkar kiss osv osv.. nu vill jag bara slå mej ner i soffan och lata mej och invänta Andra Avenyn! hihi..

Ha en bra kväll!

1 kommentar:

Sandra ♥ sa...

Haha tycker du :) Är bägge lika honom? Edwin har iaf Patriks ögon :) Så kul att höra vad andra tycker:) Snygg tunika!