tisdag 26 januari 2010

vilsen i Matt djungeln?

Jag tror nu att jag letat mej fram till rätt matta i matt djungeln, och har totalt fastnat för den här plommon lila rya mattan. Jag älskar ju inregning i vitaste vitt och det vet ju alla men skulle vara fint men en färgklick i huset eller hur. Och mamma få inte spader när du ser det här inlägget hehe.. Jag måste ju tänka lite praktiskt oxå, vist en vit matta skulle vara super snyggt, men med 2 barn och 3 hundar vet ja inte hur många minuter den skulle vara vit. Va tycker ni? Ris eller Ros?


Nu ska jag lägga in mina småtroll i sina sängar och hålla tummar och tår att ingen kräks under natten..
Dröm sött!

4 kommentarer:

Johanna sa...

Skit snyggt....!!! :) Man kan fortfarande ha det vitt fast man har färg...:)

Lisa sa...

Den färgen har vi =P
Super snygg!! =)

Anonym sa...

Super snygg matta, blir super snyggt med vitt och lite detaljer i den lila färgen. Var har du hittat mattan? :)

Sandra ♥ sa...

Den var jättefin :) vi har en stor vit rya matta och den är faktiskt vit :) men den ligger väldigt bra, man har aldrig mat eller dricka där och inga skitiga skor osv. Får väl se hur länge den är vit hihi