fredag 5 februari 2010

Idag har vi haft fredags mys hela dagen jag och barnen. Vi åkte ut till Köpis vid 11 tiden i morse och kolla lite på kläder bla, charlie tyckte jag skulle köpa allt som var blommigt, det tyckte han var jätte fint :) Sen fick dom en varsin Fun box och Charlie var i HEAVEN när han fick en cross i den. På eftermiddagen har vi städat och donat, Fredde kom hem vid 4 och åkte nästan direkt för han skulle laga skotern och nu är dom ute och åker. Så jag och barnen har myst hela kvällen för oss själva med chips och saft. När jag lägger barnen så undrar alltid Charlie så himla mycket, idag undrad han bla varför inte vi bor i ett slott eftersom spöket Laban gör det hihi. Nova hon undrar inte så mycket ännu, eller hos undrar mer, varför då? vems är det? vad heter hon? Charlie har börjat fundera över lite mer komplicerade saker nu, mammas gostroll!

Nu ska ja kika på min andra film för i kväll i min ensamhet ;)
Hoppas ni haft en riktigt mysig fredags kväll!

Inga kommentarer: