tisdag 23 mars 2010

Me and I kläderna har kommit!

Äntligen har Me and I kläderna kommit, var ju en månad sedan jag var på partyt så det har tagit sin lilla tid, men den som väntar på något gått ;)

Novis i sin äppel klänning och Charlie i gris tröjan hihi.. så söta! Ska på ännu ett Me and I party i April så då blir det lite mer shopping :)
Idag har jag träffat Soffan över en lunch på stan innan hon skulle med tåget hem igen, trevligt! Sen hämta barnen och hem, prova kläder och laga mat. Sen kom en kund vid halv 7 och fixade gele naglar.

I morn blir det en väldigt tidig morgon för mej då jag, mamma och Miccis ska åka till sthlm och shoppa loss och mysa! Bussen går från buss stationen halv 8 i morn bitti. Ska bli underbart! Behöver komma hemmifrån eller ja i från vardagen nu känner jag. Har väldigt mycket tänkar som snurrar och lite saker på gång så nu behöver jag en paus! :)

Hoppas ni haft en bra Tisdag!

Inga kommentarer: