måndag 22 mars 2010

Ursäkta tråkigt blogg..

Men pga av det som inträffade på facebook har jag nu mera noll lust att blogga och det är ju sjukt enkelt att sno bilder här i från, tråkigt tycker jag, kanske ska sätta lösenord på bloggen? eller göra bloggen till en Nagelblogg som inte har med min familj att göra? men jag kanske får lusten tillbaka snart.. vi får se vad som händer här inne..

I kväll ska jag i alla fall träffa Linn och "trumvirvel" Soffan! Det var inte i går jag träffa soffipropp, ska bli kul!

Ett litet film tips när jag endå är här, The Descent Part 2! Ettan var ju grym och 2:an likaså. Har du inte sett nån av dom så SE! :)

3 kommentarer:

Janeth sa...

Jag vet ju inte riktigt vad som har hänt, men ibland så sitter man och funderar på om man verkligen ska blogga med allt om familjen som man gör? Sen tänker man att väldigt många andra gör ju samma sak.
Men du kanske kan "vattenstämpel" märka dina bilder?
Hur som haver så hoppas jag att du kommer fram till vad som känns bäst för dig och din familj.

God kväll och ha det gott!

Sandra ♥ sa...

Fy vad tråkigt! är det nån som tar din bilder?

Karen sa...

oj... jag vet inte vad som har hänt men har hört att det har inträffat lite fb-kapning om virus o sånt på fb... du kanske borde göra så Emma att du gör som tjejen här säger att man vattenstämlar korten så dom inte tar fotona iaf.

ha en fin dag i stockolmia :)
kram Karen