torsdag 20 maj 2010

Går in i vecka 7 idag.

Du är i vecka 7.
Du har gått 6 fulla veckor och 0 fulla dagar (v6+0).
Du är i 1:a kalendermånaden.
Du är i 2:a graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester ett.
Beräknat förlossningsdatum Ons 12 jan 2011
Du har 237 dagar kvar till beräknad förlossning.

Och inget illamående än så länge, weeeii! Men en trötthet så det finns inte ordet av, idag var jag så trött att jag knappt orkade prata känns det som. Men det beror nog oxå på lite andra saker, som allt nytt min hjärna har lagt i arkivet den här veckan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Hoppas allt är bra med dig trots att du inte uppdaterat på ett tag. Jag halkade in på din blogg genom ett forum på familjeliv. Följer gärna din blogg då jag är 25 år, och har BF den 12/1-11. Kändes som vi hade lite gemensamt, TROTS att detta är mitt första och det är ditt tredje.
Lycka till!
Mvh Nettan
jeanettenordgren.blogg.se