lördag 22 maj 2010

Lördag, inställd kryssning och magont!

Vilken underbar dag det har varit idag, vädret var på topp, lika så barnen :) Dock blev kryssningen inställd för min del, har haft så ont i magen i natt så jag har inte sovit många timmar, i dag har jag haft ont hela dagen, det är nån konstig magknip i övre delen av magen. Drygt! Jag har varit så himla trött i dag så jag somnade ute på gräsmattan på en filt. Hade inte känt mej spec taggad och inte så spec trygg att åka på en kryssning nu. Känner jag mej inte riktigt hundra har jag fruktansvärt svårt att sova borta, då vill jag bara vara hemma! Känns bäst så. Men i alla fall har vi haft en bra dag i alla fall. Barnen har lekt ute hela dagen och blivit riktigt riktigt skitiga, skitiga barn är glada barn ;) hihi..
Vi grillade på kvällen och hade mysigt, nu kollar vi på film i soffan och bara myser. Jag älskar mitt liv och min familj!

Jag hoppas brudar att ni har riktigt kul på båten och röjer som sjutton!! Ni får skvallra sen om allt kul som hänt thihii :)

Inga kommentarer: