tisdag 18 maj 2010

Godmorgon från det lilla röda huset..

I morse var charlie jätte morgon pigg, han gick upp kl 7 och kollade på film, jag och nova låg och latade oss till kl 8. Nu har vi ätit fukost och barnen röjer runt. Ska damsuga och plocka lite innan jag ska skjuttsa barnen till dagmamman till 11.30. Jag börjar jobba 16 idag så då har vi kommit fram till en jätte bra lösning tillsammans med dagmamman. Jag lämnar till lunch och har dom uppkriven till 18.30 så får F eller eventuellt någon annan hämta dom den tiden eller tidigare, kommer funka kanon!

Efter att jag lämnat barnen ska jag nog åka ut till mamma en sväng och hälsa på och kolla om det har kommit några hund valpar, jag ska ju bli farmor snart igen ;) Affe ska ju bli pappa här i dagarna hihi..

Önskar er en underbar tisdag!

Inga kommentarer: