torsdag 27 maj 2010

Affe har blivit pappa!

Efter att jag fixat naglar idag så ringde mamma och berättade att hennes lilla Doris har fått 5 underbara små valpar! Affe har blivit pappa i sin frånvaro :P Så ja åkte dit ögonblickligen och fick äran att bära upp alla 5 på övervåningen, ja Doris gillade det inte men dom kan ju inte bo i soffan i vardagsrummet heller.

Sen var det dags att hämta sötnosarna, vi åkte till willys, köpte Hello Kitty glass och melon med oss och åkte till mamma igen. Nova var inte sej lik när jag hämtade henne idag och var så sur! Fick ett utbrott på affären (fråga mej inte varför?). Väl hemma hos mormor somnade hon rakt på köks golvet. Hon var alltså tok tröttis mammas lilla gos :) hihi..

Charlie satt vid datorn och kolla på olika saker på youtube, kramsången och jag är en gummibjörn är favvoriterna ;)



Här är doris och dom bedårande valparna!

När vi kom hem runt 18 tiden somnade charlie direkt och sover fortfarande (01.25). Jag och nova städa alla rum utom våra sov rum. Så nu luktar det ajax i hela huset, känns bra!
Sen har jag kollat på Avatar, därför jag är vaken nu haha, började kolla rätt sent, så den var slut kl 1 :P I alla fall än av dom bästa filmer jag sett, helt grym!
Nu är det dags att sussa här, det är ju en dag i morgon oxå :)
Natta!



Inga kommentarer: