onsdag 30 juni 2010

Mammas älsklingar på semester :D

Charlie och Nova har det toppen i husvagnen, är otroligt tacksam för dom att få vara lediga och bara mysa och bada och sova hur länge de vill på morgon i stället för att vara hos dagmamman och stressa på morgonen. Tack maja!


Bilderna snodde jag från Faster Marias blogg ;)

Jag själv började jobba kl 10 idag, sov till 9 skööönt! Kände mej dock en aningen krasslig i morse och det blev inte bättre under dagen precis, kände mej bara hängigare och hängigare och tråkiga och tråkigare ju mer timmarna gick. Nu är ja helt däckad! Känns som att jag har en 200 kilos sten ligger över bröstet hela tiden och ont i halsen och snorar,nyser och huvudet dunkar trots alvedon! Jag ska igentligen gå intro i morgon och på fredag men nu känner jag mej lite osäker, skulle vilja få det överstökat men måste ju tänka på personen i fråga jag jobbar med oxå, den personen kanske inte har någon större lust att bli tok förkyld. Får se hur jag känner mej i morgon..
Nu är det natta för min del :D

Inga kommentarer: