tisdag 29 juni 2010

Tisdag

I går stod jobb på schemat sen han jag inte så mycket mer än att åka och hämta barnen och hem och laga middag sen hade ett slags assistent möte vi som jobbar med samma brukare ja nästan alla, var mycket trevligt :)

Idag började vi dagen med att äta frukost ute, var ju verkligen kanon väder! Sen passade jag på att sola lite och barnen lekte för fullt. Lunch slängde vi oss på Mc donalds innan jag skjutsade ut barnen till björke där vi mötte upp farmor Maja. Barnen ska nämligen vara med farmor och faster Maria i en husvagn på en camping nån stans och kommer hem på fredag eftermiddag.
Saknar dom redan! men känns otroligt skönt att vila från hämtning och lämning och stress hit och dit, bara kliva upp och klä på mej själv och åka i princip ;) Spelar ingen roll hur mycket man älskar dom så är det skönt att bara tänka på sej själv i bland. Efter att barnen åkt i väg med farmor så åkte ja och jobbade. Sen hem och fixa lite mat, sen drog jag ut till pappsen, vi åkte på en motorcykel sväng ut till min Kusin och hans familj, fikade och pratade lite :)

Hoppas ni haft en bra start på veckan :)

Inga kommentarer: