måndag 7 juni 2010

Tjohoo härliga...

.. måndag! Fick en riktigt bra start på veckan måste ja säga ;) Jag och barnen började med en liten sovmorgon, sen donade vi lite innan jag skulle lämna dem halv 12. Perfekt tid att lämna, slippa all stress på morgonen. Träffade bästa Linnsan på stan kl 12, vi åt en smarrig räk sallad på "G" och prata en massa skit, tog ett varv i affär och hittade en klänning på H&M för 49 kr haha, perfekt jobb klänning :) sen var det dags att runda av för jag skulle åka på min sista intro kväll. Så nu får jag börja jobba på riktigt, första dagen i morgon, eller igentligen andra men första efter allt intro är klart :) Kvällen gick jätte bra! På vägen hem ringde goa Anna som jag inte pratat med på hundra år! Så kul att du ringde stumpirumpan :D Pratade ett bra tag och nu sitter jag bara och slappar :)

Ha en skön kväll!

Inga kommentarer: