måndag 18 maj 2009

Namn nappen

Nova kommer till som tätt hem med både det ena och det andra på sin napp, ena dagen kan det vara en tejp bit med ett N på och andra dagen sitter det nått litet snöre knutet runt själva "plutten". Uppenbarligen någon som har en precis lika dan napp ;) Så nu har jag tagit tag i saken och beställt nappar med hennes namn på och även till charlie.

Beställde dessa nappar på www.namnnappen.se

Så här skulle ja kunna jobba varje dag, 7-11 var min tid i dag och ja slet som ett djur i fyra timmar med den tunga frukten, sen åkte jag och hämtade sötnosarna och så hade vi hela dagen tillsammans. Allt i ett liksom ;) Man får inte i hop så många timmar dock men jag är inte ute efter nå 40 timmar iveckan heller. Inte just nu när barnen är så små. I sommar kommer jag iof gå på ett 30-40 timmars schema men det är ju bara då sedan lugnar det ju ner sej igen.

På efter middagen hämtade vi upp mamma och åkte hem till oss och åt pannkakor. Sen var det helt galet bus för hela slanten och för en kvart sedan slog mina barn igen sina blå!

Ett tips när det gäller pannkakor, skiva banan och hacka valnötter eller liknande och lägg på pannkakan, ringla sedan över lite sirap, rulla i hop pannkakan och ät och njut! MUMS!

1 kommentar:

Hanna sa...

Tack för hjälpen med bakgrunden till bloggen! Kramisar!