torsdag 18 juni 2009

Nagel terapeut

Idag fick jag hem papper från Studio Q i gävle om att det finns plats kvar på nagel terapeut utbildningen =) Helt otroligt att jag EMMA ska börja plugga men nu till nått som ja verkligen vill! Den 4 september drar det i gång och om man klarar allt som man ska så är jag diplomerad nagel terapeut i början på december. Dock är det först den till kvarn med betalningen som gäller om man får plats på utbildningen men det ska ja se till att ja blir :)
Så nu alla mårtsbobor kommer ni få en egen nagelfixare i trakten så ni slipper åka in till stan för att få snygga naglar ;)
Jag länktar nått så enormt mkt ja vill börja nu på en gång! hihi...

2 kommentarer:

Hanna sa...

Oj, vad spänande... Ja, då kommer jag till dig, jag anmäler mig frivilligt som din försökskanin!
hi,hi...
Lycka till tjejen.
Vi ses väl imorgon framme vid
midsommarstången?!

Sandra ♥ sa...

Va roligt! =)