måndag 6 juli 2009

En titt i fönstret

Mitt köks fönster fick sällis av två nya gröna växter för någon dag sedan. Murgröna, enkelt och snyggt! Resten av fönstret består av vitt vitt vitt!
Mamma och jag tapetserde inte idag eftersom jag glömde köpa med mej tapeter hem. Men jag har inte riktigt bestämt vad jag vill ha för tapet, jag funderar på att bryta av det krit vita köket med en lavendel lila font tapet med medaljonger? Va tror ni om det? Eller så blir det en vit medaljong tapet. Medaljonger ska det vara iallafall för det är ju bara så snyggt!

Det söta lilla änga håret står bredvid mej och är pigg som en lärka, men med en tuppis kl 17.00 kan man inte räkna med annat. Charlie bus slog ingen sina vackra blå för en stund sedan. Han har inte sovit på hela dagen. Men Fredde och barnen hade vaknat kl 10.15 i morse! så inte så konstigt att han klarat sej glad och pigg hela dagen.

Den trötta mamman ska nog ta Novis med sej in sängen nu och sussa. Tidig morgon i morgon väntar för mej, börjar kl 7 och slutar kl 15.00 har frukten hela dagen i morgon. Slitsamt men ganska så roligt.

Kram och godnatt



1 kommentar:

Solan sa...

Ohhh, det är så fräsht med vitt tycker jag..

Ha en underbar sommar!