måndag 20 juli 2009

Fika och barn bus!

Idag har vi haft besök av Lisa och barnen. Det är inte ofta vi ses nu för tiden när jag har börjat jobba, men desto roligare när vi väl ses :) och tur är väl att jag har fått skapliga arbetstider. Idag: 07.00-11.00.

Tyra och Nova väntar på Pajen
Och här har vi lillkillen Troy 3 månader

Paj,saft och bokstavs kex mumms!

Tyra åt så mycke kex så till slut sa lisa "du kommer nog bajsa bokstäver i morn Tyra"
Fniss!
Hallon pajen gick hem hos Nova
Charlie och Fredde missade hela fika stunden men dom ville heldre åkta och slänga en massa skrot och shoppa lite på biltema. Men vi sparde lite paj åt dom oxå.
Var så trevligt med en "mamma pratstund" och barnen kunde leka på golvet. Saknade den gamla goda mamma ledighets tiden idag, då vi sysslade med sånt här var och varanan dag :) Det måste ske oftare hädan efter!
Just nu sover båda mina barn! Ingen av dom har sovit middag idag för ikväll kände jag att jag behövde en kväll för mej själv. Dom har ju varit uppe så länge nu varje kväll, nån av dom har alltid vart vaken tills vi lagt oss. Men i kväll ska ja slappa i soffan för mej själv i lugn och ro med vatten melon!
Njut av den soliga kvällen!

Inga kommentarer: