söndag 19 juli 2009

Vita utemöbler

Jag och Nova satt i fotöljen och sov som aldra skönas på eftermiddagen så vaknar jag med ett rycka av att hundarna skäller, charlie springer i full fart ut och sen somnar jag om. Sen vaknar igen av att F kommer in och säger "men kom ut nu då, det är en överaskning här!" Jag masade mej ut trött som man var med en sovande Nova i famnen. Det var mamma och pappa som kommit och det viste ja ju, men att dom hade varit och köpt jätte fina vita utemöbler viste ja inte och det var nog den sista överaskningen ja kunnat tänka mej, MEN den absolut bästa!! Helt underbart! Tack världens bästa mamma och pappa :) Vi är så glada!
Ska fixa till med lite fina blommor och ljus på bordet sen men eftersom att det är kallt och världens rusk väder ute var det inget ja prioriterade idag.



Bordsbenen var kryssade vilken passade perfekt in till våran altan ;)
För övrigt idag har jag tillbringat halva dagen på jobbet, och Nova har precis kissar i fotöljen! så jag har att göra en liten stund nu..

3 kommentarer:

hagagården sa...

Men gud va snyggt det blev,fniss...
puss o kram
mamma o pappa

Sandra ♥ sa...

Vad fina! Blir perfekt :) Härligt med altan!

Sara sa...

Vilka fina utemöbler! Jag har tänkt köpa nya till nästa sommar, och jag längtar.. Nu har jag vanliga vita plastmöbler, vill också ha i trä :)