måndag 23 november 2009

två flugor i en smäll

Det gick jätte bra för nova idag, dom tyckte hon var super duktig som är utan blöjan hela dagarna nu, dock glömmer jag av detta att hon faktiskt klara av det och sätter på henne en blöja på morgonen i bara farten. Var ju en tandläkare där oxå som vi skulle prata med som visade sej vara min gammla granne Eva, hon kikade i novas mun och hon hade fått alla tänder och det var jätte tidigt med tankte på att hon inte ens fyllt 2 än, dom brukar säga att alla tänder bör kommit vid 3 års åldern. Vaccinationen gick oxå jätte bra och hon är pigg och glad och jag fick vaccinera mej på engång så jag skulle slippa på lördag, jätte snällt tycker jag. Men gud vad nervös jag blev, jag som hatar sprutor! Blev helt svettig och yr när nova fick sin, men den kändes ju inte alls nått. Det gör ondare att få ett myggbett utan att överdriva. Får se nu då om man överlever kvällen och morgon dagen eller som jag blir dötts sjuk hehe.. men än så länge har jag inte ens lite ont i armen. Hur mådde ni?

Nu ska vi fixa nån middag här!

1 kommentar:

Paula & Natalie sa...

Jag o Natalie mådde bara bra dagen efter vi tog sprutan :)