måndag 1 mars 2010

Hello New week.

Godmorgon mina vänner.
I går var det full fart hela dagen, på förmiddagen kom Linda, Roy och barnen förbi och hälsa på, sedan började jag jobba kl 13 och jobbade till 16. Åkte hem och åt sen gick jag en lång prommis med Pillan och Miccis, gick 1,5 timme, såå skönt! Efter det färgade vi miccis hår och på kvällen kom Linda och Andreas och så hade vi söndas mys med pizza :)

Idag ska barnen till timmermansgården och jag ska hem och gå en lång prommis med hundara tänkte ja. Sen ska jag sikta in mej på träning i kväll kl 8 (Beach 2010 here i come).

Hoppas ni får en fantastisk Måndag!

1 kommentar:

Sandrew sa...

Vilken tur!! För jag är rätt säker på att jag kommer suga på lackningen också, haha :D Men då kanske jag kan andas ut lite. :) Yäy! Ååh, mysigt med valpar ju. Hade gärna tagit på min lilla också, men sen ångrade jag mig. Haha! Och nu tycker jag hon är för gammal för en första kull. ;) Undanflykter, haha! =) Hoppas ni hittar bra hem till dom! kram