måndag 1 mars 2010

Obotligt trött..

Idag kom Fredde hem kl 4 (!), lycka! Vi åt middag tillsammans och fixat med tvätt och städat barnens rum. Vi 7 gick jag och Novis in i hennes säng för att läsa bok och en enorm trötthet kom över mej, ögonen svajade mellan raderna i Nalle Puh boken och boktäverna började byta plats. När boken äntligen var slut släckte vi lampan och båda två somnade som stockar. Tänkte att jag skulle bara ligga där i 10 min så kunde ja åka och träna se men jag vaknade klockan 8 när jag ingentligen skulle ha befunnit mej på Fjärran om bytt och klar. Så ja kastade mej i soffan och kollade på Familjen annorlunda istället. Är fortfarande lika trött och har varit hela eftermiddagen så nu ska vi lägga oss i sängen och kolla på en film (hur mycket jag nu orkar se hehe). Känner mej idag obotligt trött...

Nu blir det film!

Inga kommentarer: