måndag 8 mars 2010

Måndag

Fullspeckad Måndag var det här. Hela familjen har varit lediga för 4 dagen i rad. Men idag ville jag åka i från huset och alla sysslor ett tag då det kännts som att jag varit hemma med barnen hela helgen medans Fredde har åkt eller lagat skotrar. Åkte till Karen till 9.30, hon fixade mina naglar och dom blev riktigt coola med rosa och svart. Tack Karen du är toppen!

Efter det åkte jag hem och hämta lill skruttan, vi åkte ner på stan för att ta en fika med Linn och Sofie. Men innan sprang jag in på Cubus och gjorde ett rikigt fynd! Två koftor för 79 kr st. En svart och en grå och hur sköna som helst! Efter det tog vi en fika som sagt, Nova har inte varit med mej och fikat sedan bebis tiden så det tyckte hon skulle bli jätte spännande. Hon skulle dricka läsk och äta kaka och det fick hon så klart :)

När vi kom hem sen så stod Linda i mitt kök och lagade korvstrogarnoff och ris, Fredde och Roysan satt på en varsin skoter och 3 barn lekte för fullt i rummet :P Jätte trevligt! Nu sitter vi i soffan och kollar på Fam. Annorlunda :)

Hoppas ni haft en bra start på den nya veckan!

1 kommentar:

Wickan sa...

Jag vill göra naglar :D
Hur mycket kostar det med fransk manikyr och hur länge håller dem?:)

Skulle gärna vilja göra det snart, eftersom det är studentkryssning om en vecka , så jag hinner fylla på sen till studenten också :D