tisdag 9 mars 2010

Tråkigt möte och ett roligt paket!

Har varit på ett tråkigt möte på Arbetsförmedligen, fick nått erbjudande om att gå en kurs som varken jag eller dom brevid mej förstod vad den gick ut på.. Suck för alla dessa möten säger jag..
Sen köpte jag en present åt Fredde eftersom han fyller år i morgon. Nu har jag precis ätit en Kycklingsallad och ska börja fixa i ordning alla klädpaket som jag lagt ut på tradera så jag hinner skicka dom idag innan jag ska hämta småttingarna.

När jag kom hem idag så stod det ett paket utanför dörre, ORIFLAME paketet så klart, var mest saker till mej själv den här gången eftersom jag började sälja precis några dagar innan katalogen gick ut. Nästa gång blir det en större beställning ;)

Nu måste jag skynda mej med paketen. Ha en bra dag och njuuuut av solen :)

Inga kommentarer: