onsdag 21 januari 2009

Sovrum klart!

Nu mina vänner är sovrummet i tipp topp! Det enda som borde fixas är nya gardiner men det är ju en bagatell. Jag så himla nöjd trots att det är rätt litet, trodde först att det skulle bli en aning för trångt men det blev långt i från för trångt. Så nu längtar jag tills sovdags så ja får prov sova i det här rummet, har ja iof gjort förr då man sovit med charlie i hans säng nån natt men nu är det ju ett helt annat rum och MIN säng =)


Sen måste ja även visa dessa underbara krokar som mammsen fyndade på Ove Jansson för 25 kr st! (Ja det kallar ja fynd! Hade dom kostat 99 kr st hade de vart en helt rimligt pris endå), så nu har min lilla Prinsessa och min lilla Prins fått en varsin prins/prinsess krok att hänga sin små badrockar på. Hur gulligt som helst!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det vart ju toppen bra:D

Anonym sa...

Gud vilket fint sovrum ni har :) Så mysigt!

Anonym sa...

jätte fint! den taoeten som jag tänkte ha i v-rummet :P hihi Och krokarna är kanonsnygga *hihi* Passar så bra i barnrum :)