onsdag 21 januari 2009

En ändring måste ske

Ja en stor ändring måste ske när det gäller mitt sockerintag, det är alltså nått var eviga dag. Och det blir ju inte bättre av att Fredde tar med sej hem cola från jobbet titt som tätt. Från och med nästa vecka (Måndag) så gäller alltså total socker förbud från Måndag till Fredag, sen även söndagar ska helst vara en "sockerfri" dag.

Sen ska jag även införa en nyttigare variant av frukost till mej själv, Smoothie blir det hädan efter, som jag gör på Juice och olika frukter, finns även färdiga smoothies i liter pack som är perfekt om ja känner mej lat en period ;) Och inge sötsaker mellan målen så ska nog en beach 2009 vara säkrad (höga förväntningar där va ;) )

Här kommer en liten film på mina hjärtan när dom leker, charlie spelar på leksaken och nova dansar, och så får ni se Affe live oxå hehe. Filmen avslutas tråkigt nog med grin men det var charlie som gjorde illa sitt finger lite bara så de var inte så farligt som det låter.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gud så söta dom är era barn:-)
Och toppen fint sovrummet blev!
Vi är klara med vårat byte av rum vi med:) Imorgon ska jag bara plocka och fixa det sista:-)

Anonym sa...

Åh va skoj att höra nå positivt ang weaving!:-)
Är sugen pålångt hår och ska ska slita minst och vara lätt att ta ut.
Verkar dock lite knepigt att man inte ska tvätta håret mer än 2ggr i veckan... och göra en massa hårinpackningar...
Hur skötte du ditt hår?
Tips och tankar?=)
Undrar också hur skarp kanten ska bli, vi har ju samma frilla men min är nog lite kortare i nacken:-) Tänkte om det blir en kant som när jag har i clipsen...

Allt bra med er annars?
kram