måndag 19 januari 2009

Utmaning!

Har blivit utmananad av Linda med bloggen http://www.mammasalsklingar.blogg.se/
Min utmaning är alltså att lista 3 saker med min kropp som jag är nöjd med, det kan man kalla utmaning, men ja jag ska försöka klämma fram 3 saker ;) (om jag endå hade fått denna utmaning innan mina graviditeter, då hade listan sett anorulnda ut)
1. Mina tänder! (efter många års pina av tandställningar av alla dess slag lär ja väl vara nöjd)
2. Min Rumpa ( inte för stor och inte för liten)
3. Mitt hår (av den anledningen att det tål väldigt mkt, vist färgar ja av det lite då och då men jag är förvånad att de inte händer oftare!)
I min tur utmanar jag;
Reglerna är enkla
1. Placera ovanstående banner på din blogg.
2. Lista tre saker med din kropp du är särskilt nöjd med
3. Länka till den du fick utmaningen av
4. ...och skicka vidare utmaningen till tre personer du tycker borde vara extra nöjda med sig själva.

Inga kommentarer: