tisdag 17 februari 2009

Idag var den bästa kvällen på länge när det gäller lägning av barn, och det behövdes efter en arbetsdag, nova slockan kl 18.00 i sin trod det eller ej SPJÄLSÄNG! den har hon inte sovit i på 2 veckor ca men ja gjorde ett försök och hon la sej utan ett endaste litet motstånd =) Charlie tog jag under armen 19.20 och utan att säga något och la honom i våran säng, i kanske 5 sekunder grina han och inte ville sova men väl i sängen insåg han hur varmt och mysigt det var och slockna på 2 röda, ja han alltså bänka mej framför Halv 8 hos mej ;) Så sen dess har eller är det tv maraton, men det ja längtar mäst efter är Andra Avenyn, ja är helt beroende! Bara därför köptes det en påse chilinötter hem i kväll. Jag och nyttig passar verkligen inte i hop!
Jag tror jag nu kommit fram till novas krångel och griniga beteende som har vart på senaste tiden, TÄNDER! hon har haft feber, gnäller hela tiden, sover jätte dåligt, och luktar surt i munnen, av nån konstig anledning luktar det inte mumma i hennes mun när tänder är på G, brukar det vara så? Kan inte minnas att ja känt minsta lukt från charlies mun när han fått tänder..

Nu är det andra avenyn som gäller....

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej =) Mysig blogg du har.. Min dotter luktar oxå apa ur munnen när hon får tänder... Hoppas allt är bra med er. Kramar