onsdag 18 februari 2009

Utmaning

Jag har blivit utmanad av Linda.

Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar.

1) Jag biter på naglarna
2) När jag kör bil i mörkret tävlar jag med bilarna som jag möter om vem som får på hel ljuset först efter mötet.
3) Jag kan aldrig bestämma mej för vilken hårfärg jag vill ha.
4) Jag skruvar aldrig på korkar på saker och ting ordenligt, resulterar ofta i att allt spills ur av mej själv eller någon annan.
5) Jag är löjligt mörkrädd och tror att det finns spöken över allt när det är mörk och att läskiga gubbar ska kika in i fönstren.
6) Har en percing i tungan och i läppen.
7) Jag stänger aldrig skåpluckorna efter mej i köket, väldigt stort irritations moment hos min sambo.
8) Jag kan inte gå utan för dörren utan mascara.

I min tur utmanar jag

Tessi
Sandra
Johanna med kevin
Johanna med Moa
Jenny
Marie
Cina
Jessi

Inga kommentarer: