lördag 24 oktober 2009

Härliga lördag!

Idag blir det en roligt dag :) Klockan 11 kommer en kund och ska få gelé naglar, nästa kund trippar in halv 3. Så jag kommer ha fullt upp med dom till runt 18 tiden i kväll. Efter det ska jag hem till fina Linn och vi ska käka tacos,dricka lite drinkar och prata i massor för att sedan avsluta med lite dans! Ser fram emot detta då det var så länge sedan nu.. :) Men ett litet problem finns, jag har verkligen absolut ingenting att ha på mej och nån möjlighet att åka och köpa nått finns inte på långa vägar, så jag har försökt gått Fredde att åka och köpa nått, har sett en klänning på Gina som var jätte fin. Men om han hittar rätt är ju en annan sak..

Nu ska ja förbreda lite inför jobb time!

Njuut av Lördagen med nära och kära!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, det var vågat att skicka iväg Freddan, hoppas det blir rätt! Va avundsjuk jag blev, lät hur kul som helst med tjejkväll och sen utgång!! /MårtsboÅsa