måndag 26 oktober 2009

Måndag och ny vecka

Då var det måndag igen och vi har en ny vecka framför oss. Men ska börja med att berätta lite om helgen..
Skickade ju i väg Fredde för att köpa en lila kläning på Gina som jag sett på reklam och tro det eller ej men han kom hem med rätt klänning i rätt färg och storlek - Bravo! :) Jag och Linn hade en otroligt trevlig kväll med tacos, äckliga drinkar (jag är så dålig på sånt!) och en massa dans.

I går Söndag var jag och mamma på Kura skymning på Madame Nyberg. Var så mysigt! och vi fick den godaste kantarell soppan jag någonsin ätit (vill ha receptet!) Mmmm! Och sen fick ju givetvis 4 kaffekoppar i härliga färger följa med hem som hör i hop med kannan och skålarna jag köpt tidigare. När jag och mamma skulle bege oss där i från såg jag utanför dom snyggaste marshall hållarna jag någonsin sett! Men dom kanske finns kvar sen tänkte jag, glöm det sa mamma. Jag orkade verkligen inte gå in och ställa mej i kön så nu hoppas jag att Anna-Lena tar hem fler till butiken :)

Idag Måndag kommer jag och barnen tillsammans med Lisa och barnen att åka till Öppnaförskolan, fast inte den här i närheten av oss utan en annan som vi inte varit på tidigare så det ska bli trevligt :)

Ha en underbar Måndag mina vänner!

1 kommentar:

Hanna sa...

hej!
var der marsallhållarna som såg ut som prinsesskronor?
sånna har jag beställt 2 stycken.
kostade bara 79:- st tror jag.....
ring henne och säg att du också vill ha.
det var ganska många som bokade upp sånna.
kram hanna