söndag 1 november 2009

Happy Halloween i efterskott ;)

Hej på er och Happy Halloween i efterskott. I helgen har det varit full fart! Var på studion hela fredagen och gjorde förlängning med mall på nagelmodell. Sen var det fredags mys och idol för hela slanten. Sen slocknade en trött mamma innan ens Idol var slut!
Lördagen var vi även på studion hela dagen. Då kom vi fram till att vi ska skjuta upp examens dagen till 30 januari istället för 5 december pga av att ingen av oss kände oss redo tidsmässigt för att göra ett sett naglar. På provet har vi2,5 timme på oss och det kommer bli svettigt i nuläget och 3 månader är väldigt kort tid så vi fick gärna skjuta upp det :)
På eftermiddagen hemma gjorde jag ett en nagelförlänging på mej själv i gele och blev faktiskt nöjd :) Han dock bara med vänstra handen, ska göra den högra idag tänkte ja ;)

Bilder på naglarna jag gjorde på mej själv, gjorde en röd dekoration på tummen och ring fingret i rött som skulle passa till min röda klänning jag hade på kvällen.



På lördag kväll var jag på en fest på stan och när vi skulle ut så stod vi nog i kök längre än var vi var inne innan dom stängde stället. Var verkligen HUR mycket folk som helst ute varav 50% vasr utklädda till allt möjligt sjukt! Såg bla super mario bros och hulken.
Idag har jag ingen aning om vad som händer faktiskt..det får dagen utvisa..
Ha en skön söndag!

Inga kommentarer: