måndag 15 februari 2010

Sov dags

Nu har jag kommit hem från träningen, så grymt roligt ledare på det passet, det är en yngre kille som verkligen röjer i mitten men alla dessa brudar om kring sej, spelar luft gittar och sjunger med haha - väldigt underhållande! Sen är passet riktigt jobbigt oxå :D
´
Det första jag gjortde när jag kom hem var att slänge mej på datorn och kolla på familjen annorlunda, mitt favorit program i aldra högsta grad. Dom är så himla härliga, dock tycker jag att Familjen från Märsta verkar vara väldigt irriterade på sina barn jämt, tycker det är lite märkligt att dom ska skaffa en till då faktiskt..
Nu ska jag hoppa in i duschen sen och sova. Om jag nu får sova så mycket inatt, charlie och nova har fått jätte mycket hosta idag och har hostat väldigt där inne i sängen sedan jag kom hem. Stackrana alltid är det nått med dom på vintrarna, magsjuka,hosta,förkylning, örornen ja gud vet allt som dyker upp..

Sov sött mina vänner!

Här kommer två underbara vinterbilder från när vi grillade ute på sjön i söndags

Det är Fredde som står och grillar och jag i den ill röda mössan hehe..

Inga kommentarer: