måndag 15 februari 2010

Våran dag i bilder

Vi började som sagt med att åka till Öppna förskolan på Brynäs till halv 10 där vi träffade Lisa med barn. Vi lekte en stund först och sen var det dags för lite fika :)

Nova och Charlie äter rån med prickigkorv, melon och äpple :)


Jag och Novisen som gömmer sej, vill inte vara med på kort!

Vi var på öppna till klockan 12 sen tog vi barnen i vagnarna och gick ner på stan och köpa hamburgare och Juice på Mc donalds till barnens stora förtjusning :)
Charlie och Tyra
Novisen

Vi gick till baka på brynäs där vi parkerade bilarna och åkte mot nästa öppnis som ligger i närheten där vi bor.. Och vi prickade precis in Sångstunden :)

Charlie i väntan på att få sjunga. I detta rum döptes även Nova :)

Efter sång blev det ficka igen och sen en timmes lek och nova han med att kissa på en bilbarns matta där oxå som fick slängas ut hehe.. Lillgumman, inte lätt att hinna säga till när man är mitt upp i leken.




Troysan

Nova myser med troy, hennes favvo kille :)

Sista öppnis stängde klockan 16 så då åkte vi hem och nu har vi ätit makaroner och korv hihi och redan klockan 17 var Fredde hemma så vi åt midda alla tillsammans för ovanlighetens skull. Snart ska jag åka och hämta ut ett paket på posten samt skicka ett sen i väg och träna nu när jag har tid :) Blir mitt favorit pass klockan 8 på fjärran. Tack för i dag lisa, tyra och troy!
Hoppas ni haft en bra måndag!






Inga kommentarer: