lördag 29 maj 2010

Lördag

Vi tog en liten sovmorgon hela familjen i morse. Halv 9 slog barnen upp ögonen. Vi låg och drog oss lite sen kom en nagelkund till mej så vi satt med hennes naglar i 2,5 timmar haha, när jag har mycket att prata om med någon så kan jag inte konsentrera mej så tar allt hundra år haha, men det gör inget, var trevligt och resultatet blev toppen. Gjorde franskt med en stor vit blomma i som jag gjorde i gele med pärla, super sommrigt! Efter det tog jag en macka för sen var det dags för nästa kund som kom. Gjorde precis samma på henne med den vita blomman, hon blev lika nöjd hon med :)

Sen grillade vi korv och åt potatis sallad till haha, åkte senare i väg och köpte lördags mys till mej och barnen, F har åkt på crusing i sandviken så vi sitter just nu och bara myser med godis,ost krokar och cola till en film :)

Nova sa precis: Mamma jag är trött och vill gå och sova, måste borsta tänderna och hämta napp och nutti. GOA UNGE! Gjorde som hon sa men 10 minuter senare var hon uppe och smaska igen så vi får ta en omgång till med tandborsten ;)

Trevlig kväll önskar vi er!

Inga kommentarer: