måndag 23 mars 2009

Provocerat med Mjölkprotein

Ja nu har vi sedan den 10 mars provocerat med mjölk protein åt charlie. Man måste göra det när dom laktos fria veckorna visar ett besvärs fritt resultat för att se om besvären kommer tillbaka. Och det har det gjort kan jag säga, nästan direkt blev han lös i magen och nämnt nån gång att han har haft ont i magen. Och i går fick han för första gången 2 dl mjölk. Ca 6 timmar senare kräktes han som en fontän! Mitt i natten desutom och nästan rakt på mej. Tänkte först om det eventuellt var magsjuka men eftersom han var helt som vanligt i morse och har ätit och busat och varit lika vild som vanligt så kan det inte vara nått annat. Har mailat dietisten så nu får vi se hur vi ska fortsätta eller om dom tycker att vi nu komit fram till att han är komjölks intolerant. Fortsättning följer....

Idag har det bara stått jobb på schemat, i morgon lika så. På onsdag och torsdag är jag ledig, så ska jag uträtta en massa och tvätta, sånt man aldrig hinner nu för tiden!

Va tråkig bloggen blivit när jag har börjat jobba har jag tänkt på, hinner aldrig ta bilder, har inget att skriva eftersom ja bara jobbar..... Men när ja kommit in i jobbet och vant mej med den nya vardagen kanske jag hinner och orkar mera =) Ha tålamod gott folk!

Kram på er allihopa!

Inga kommentarer: